A mérkőzés időtartama: 2 x 12 perc
- futóórával mérve
- 2 perc szünettel
- félidőnként 1-1 perc idő kérhető.
A lebonyolítás rendje:
A nevezett csapatok körmérkőzéssel döntik el a helyezéseket.
Egyéb szabályok:
A csapatoknál 3-3 fő tartózkodhat egyszerre a pályán.
A játék a félhivatalos szabályok szerint 3-3 ellen folyik. Cserélni a labda birtoklásakor lehet. A kezdő csapatról sorsolással a pályafelügyelő dönt. Minden egyes kosár után automatikusan a pontszerző csapat ellenfele kapja a labdát. Minden kosár és büntető egy pontot, a köríven kívüli dobás két pontot ér.
Újrakezdéskor ki kell vinni a labdát a hárompontos vonalon túlra, s ugyanott "kezeltetni" is kell az ellenféllel. Ahhoz, hogy egy csapat érvényes kosarat tudjon elérni, legalább ketten kell, hogy érintsék a labdát. A kosárlabdából ismert, a palánk alatti tartózkodás idejét korlátozó, úgynevezett három másodperces szabály ellenben itt nem létezik. Feldobás sincs, helyette a védekező csapatot illeti a labda.
Zsákolni többnyire tilos, ráadásul a palánktartó állvány és a védőszivacs nem számít a pálya tartozékának. Mérkőzésenként minden csapat egyszer kérhet időt, de az utolsó 2 percben egyszer sem. A támadó csapatnak 30 másodpercen belül dobnia kell (szándékos időhúzás esetén a pályafelügyelő az ellenfélnek ítélheti a labdát).
A megadott büntetődobást a játékidő után is el kell végezni. Amennyiben a mérkőzés a játékidő leteltekor döntetlen, úgy a "hirtelen halál" dönt. A kezdőcsapatot ekkor is kisorsolják.
Ha a faultolt játékos érvényes kosarat ér el, úgy az számít, és nem jár a szabálytalanságért büntetődobás. Dobás közbeni fault után - amennyiben nem ment be - mindig büntetődobás van. A büntető elvégzése után a labda mindig az ellenfelet illeti meg - függetlenül attól, hogy a büntetődobás bement vagy sem. A külön nem említett, egyéb kérdésekben természetesen a kosárlabdázás versenyszabályai a mérvadók.